donderdag 9 juni 2011

Ding 13 Google Docs & Spreadsheets

Ik vind dit een hele leuke oefening. Het was even uitpluizen waar ik 'Documents' kon vinden, maar dat ging gelukkig direct goed.
Dit lijkt me echt enorm handig voor op het werk. Je hoeft geen documenten meer mee te zenden en dat weer op je computer te installeren. Hier moeten we echt iets mee doen op het werk, bijvoorbeeld voor het KWO. Iedereen kan alvast z'n punten in een document zetten en de anderen kunnen al lezen waar je het over wilt hebben.

Dit is een 'ding' wat ik ook thuis ga proberen. Ik ga proberen foto's van een concert waar ik dinsdag met mijn broer was, met hem te delen. Als het lukt nodig ik jullie ook uit.

Ik heb zelf een nieuw document aangemaakt en een naam gegeven (proefdocument 13) en een paar mensen uitgenodigd en daarbij het toegankelijk gemaakt voor iedereen. Ik zie wel of ik reacties krijg. Er staat niets persoonlijks in dus het kan volgens mij geen kwaad.

Kortom een leuke opdracht.

1 opmerking:

  1. Hoi,
    Net gereageerd in je document, wat een sport. Maar inderdaad: google docs is één van de Dingen die we vaker zouden moeten gaan gebruiken. Gewoon doen, waarschijnlijk!
    Groeten, Thea

    BeantwoordenVerwijderen