zondag 15 mei 2011

Ding 8 Online plaatjes bewerken

Weer het verhaal doorgelezen bij deze opdracht. De image generators bekeken. Generatorblog vond ik niks. Het is Engels en het is voor mij niet duidelijk wat de bedoeling is van de site.

FD's Flickr Toys vond ik superleuk, wat een leuke ideeën, ook in het Engels maar wel overzichtelijk. Ik heb met een eigen foto van mijn hond hier een trading card van gemaakt. Het resultaat staat hiernaast.
Ik heb via het dashboard, bij indeling gekozen voor gadget invoegen. Door middel van 'afbeelding toevoegen' heb ik deze (al bewerkte foto) toegevoegd vanaf mijn computer.

De Imagegenerator vond ik rommelig en heb ik verder niet bekeken.

Web 2.0 badges vind ik er erg leuk uit zien. Ik zou hier voor thuis nog wel gebruik van maken in de toekomst.

Kortom, een leuke opdracht.

1 opmerking:

  1. Nou, worden wij weer blij van. Goed gelukt die foto van je hond.
    Je hoeft ook niet alles uitgebreid te bekijken. Bekijk díe items uit een ding die je het meest aanspreken, dan ben je al een heel end.
    Groeten,
    Thea

    BeantwoordenVerwijderen