donderdag 5 mei 2011

Ding 4 Maak je leven eenvoudiger met RSS Feeds

Ik heb op de site van 23 dingen dit onderwerp doorgelezen. Ook heb ik het filmpje van YouTube bekeken. Dit is erg handig, zo snap je in normale taal ook wat ze bedoelen. Ik heb mij aangemeld  bij de Google Reader. Daarna heb ik de sites bezocht waar ik vaak ben om op zoek te gaan naar het RSS icoontje. Die kon ik helaas niet vinden op deze sites, dat is jammer. Ik vind het inderdaad een handig idee dat je op de hoogte wordt gehouden als er nieuws is op jou favoriete site. Tijdens mijn zoektocht naar de icoontjes viel het mij wel op dat ik de RSS Feeds niet kon vinden maar dat je verschillende sites wel kunt volgen via bijvoorbeeld Twitter, Hyves en Facebook. Misschien is dit alweer een nieuwere ontwikkeling.

1 opmerking:

  1. Nee, nog niet iedere site heeft een rss feed. Heb me toen ik de cursus deed suf gezocht naar feeds die ik voor m'n werk kon gebruiken. Dit was dus enkele jaren geleden. Sindsdien is er veel veranderd, en zijn er gelukkig steeds meer feeds te vinden.
    Groeten, Thea

    BeantwoordenVerwijderen